Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Natural Grocers begint private label

Natural Grocers gaat er helemaal voor met de lancering van z'n eerste private label-lijn, die uit meer dan 50 producten in 15 categorieën  bestaat.

Kemper Isely van Natural Grocers: "Onze naam staat voor de hoogste kwaliteitseisen in de biofoodsector, al van voordat dit een echte sector werd. We zorgen ervoor dat onze producten voor iedereen betaalbaar zijn. We verkopen producten die onze waarden vertegenwoordigen: vlees dat vrij is van hormonen en anti-biotica: weidemelk, vrije uitloop eieren, geen kunstmatige kleurstoffen, smaakstoffen, conserveringsmiddelen, zoetstoffen, gehydrogeneerde oliën of gedeeltelijk gehydrogeneerde oliën en geen GGO's: waarden die ons familiebedrijf al sinds 1955 tekenen."

Onder het biologische assortiment bevinden zich biologische pastasaus, olijfolie, jam, brood, appelciderazijn, tortilla chips, taco's, geconserveerde tomaten, geconserveerde bonen en groenten, ahornsiroop, fairtrade koffie en diepvriesfruit. In november liggen deze producten in de winkels naast andere items als biologische en 100% weidekaas, biologische free trade chocolade, biologische kokosmelk, 100% weide gerookte runderreepjes en biologische diepvriesgroenten die vanaf 2019 in de verkoop gaan.

 

Publicatiedatum: