Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Erik Does, Ekoplaza:

“Plastic en gif belangrijke thema’s”

Begin van het jaar haalde hij de internationale pers met de opening van de eerste plasticvrije supermarkt. Deze zomer werd EkoPlaza teruggefloten door de Reclame Code Commissie nadat de supermarkt zich presenteerde als Enige Gifvrije Supermarkt. Erik Does, directeur van de keten, vertelt aan de website marketingreport.nl over de roerige maanden die het bedrijf achter de rug heeft.

 

Erik gaat onder andere in op de uitspraak van de Reclame Code Commissie. De boodschap wordt anders verwoord, zo vertelt hij. “Hoewel ik andere merken soms claims hoor maken die verder van de waarheid afstaan dan de onze, dopen we met ingang van volgende week onze 75 supermarkten tot meest gifvrije supermarkt. Dat is minder absoluut en nog steeds waar.” Want een ding is duidelijk: Erik laat het onderwerp niet los. “Naast biologisch zijn plastic en gif wel uitermate belangrijke thema’s in onze bedrijfsvoering.”

 

Klik hier om het hele interview te lezen

Publicatiedatum: