Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Holland & Barrett organiseert live pitch sessies op de Natural Products Scandinavia 2018

Holland & Barrett, een van de grootste gezondheid en wellness  retailers van Europa, organiseert voor de eerste keer pitches tijdens de Natural Products Scandinavia and the Nordic Organic Food Fair die dit jaar op 14 en 15 november in Malmö (Zweden) gehouden wordt.

De 'live innovative pitch' van Holland & Barrett is een populair initiatief dat elk jaar in Londen plaatsvindt op de Natural & Organic Products Europe. Vanwege het succes kan het format nu gebruikt worden door bedrijven die meedoen aan de Natural Products Scandinavia and the Nordic Organic Food Fair - de grootste handelsbeurs op het gebied van natuurlijk en biologisch in de Noordse regio. Holland & Barret besluit welke bedrijven (uit een lijst gegadigden) aan de beurs kunnen meedoen.

Op donderdag 15 november zullen exposanten in het Natural Theatre van MalmöMässan (Zweden) uitgenodigd worden om een pitch te geven over hun nieuwe producten of productvernieuwing aan het inkoopteam van Holland & Barrett. CEO Rikard Furusten en category manager Sunniva Åhlstad zullen hierbij aanwezig zijn. De deelnemers zullen met hun pitch ook het theaterpubliek dat bestaat uit inkopers en retailers voor zich moeten winnen, omdat deze met hun stemmen de jury zouden kunnen overtuigen.

"Ik kijk ernaar uit om nieuwe, innovatieve en interessante producten te ontdekken die mensen kunnen helpen bij het gemakkelijk kiezen voor een gezonde levensstijl. Het liefst zie ik producten die uniek voor onze branche zijn," zegt category manager Sunniva Åhlstad. "Natural Products Scandinavia is een geweldige plek om nieuwe trends te onderzoeken, collega's uit het vak te ontmoeten en om voor Holland & Barrett gunstige netwerken op te bouwen."

Holland & Barrett heeft 1368 winkels in 16 verschillende landen over de hele wereld. Z'n snelle internationale uitbreiding is tot stand gekomen door een combinatie van franchising van en fuseren met winkelketens, waaronder Hälsa för alla in 2017, een Zweedse specialist in natuurlijke gezondheid en well being met 12 winkels in Stockholm. Met z'n 18 winkels in Zweden en de honderden innovatieve, natuurlijke en biologische gezondheid en wellness-merken daarbinnen blijft Holland & Barrett in de Noordse regio groeien.

“Dit spannende, nieuwe initiatief biedt de perfecte kans aan nieuwe merken om een mogelijke partnerschap aan te gaan met een belangrijke retailer. We kijken ernaar uit innovatie op het podium te zien en al onze geweldige exposanten zouden zich nu moeten aanmelden, want het is een kans die je niet mag missen," zegt Fiona Allen, leidinggevende op de beurs.

Natuurlijk zijn de inkopers van Holland & Barrett niet de enige retailers die deals willen sluiten op de Malmöbeurs. Er worden meer dan 5.000 aanwezigen verwacht. Onder hen bevinden zich grote namen als Life, ICA Sverige, Coop Danmark, Coop Sverige, Åhléns, Magasin du Nord, Helsam A/S, Matas, Sunkost Kjede AS, Ruohonjuuri OY en vele anderen.

Publicatiedatum: