Mededelingen

Vacatures

Laatste reacties meer

Top 5 - gisteren

Top 5 - afgelopen maand

Top 5 - afgelopen week

Smart & Zo breidt assortiment uit met zes nieuwe merken

Smart & Zo, groothandel in natuurproducten, breidt haar assortiment uit met zes nieuwe merken. Een groeiende vraag vanuit de markt en nieuwe inzichten vanuit het buitenland maken dat deze merken nu exclusief gelanceerd worden in Nederland. 
 
Alle zes nieuwe merken zijn natuurlijk, biologisch en uniek in hun soort. Zo zijn de voedingssupplementen van het merk ​Living Nutrition ontwikkeld met het kefir-kombucha fermentatieproces. De supplementen gaan veel verder dan alleen probiotica, ze fungeren als vitaminepreparaten op basis van diverse kruiden en andere voeding. Niet synthetisch, maar juist zo natuurlijk mogelijk. ​Mushrooms4Life is een nieuw merk dat helemaal past bij de toenemende vraag naar biologische paddenstoelen. Zij bieden biologische paddenstoelsupplementen in de vorm van capsules, poeders en zelfs sporen. Beide merken zijn biologisch en vrij van additieven en hulpstoffen. Planet Paleo heeft een complete lijn aan collageensupplementen, een natuurlijk bron van de belangrijkste eiwitten die betrokken zijn bij het onderhoud en het herstel van alle weefsels in het lichaam. De supplementen zijn gmo-, gluten- en zuivelvrij. KlosterKitchen schenkt een verfrissende gemberdrank: IngwerTRINK. Gemaakt volgens een eeuwenoud kloosterrecept. ​Novacare biedt innovatieve mondverzorging op basis van microzilvertechniek. Zowel de tandenborstels als tandpasta bevatten microzilver, waarmee bacteriën in de mond én op de borstel geen kans hebben. De tandpasta is vegan, vrij van suiker en fluoride en bevat een xylitolformule. ​Hemp Earth is de maker van drie soorten hennepthee, op basis van onder andere rozenbottel, hibiscus, gember en lavendel.


 
Groei 
De groothandel maakt op dit moment een flinke groei door. Waar het bedrijf zijn oorsprong vindt in producten vanuit de industriële hennep, past het nu verbreding toe in haar assortiment met natuurlijke voeding en voedingssupplementen. Amy Narold, Business Manager bij Smart & Zo, licht toe: “Als groothandel in natuurproducten zijn wij continu op zoek naar nieuwe gezonde producten die passen bij onze missie en visie en een kans verdienen op de Nederlandse markt. Wij kiezen voor bijzondere merken met exclusieve natuurproducten en selecteren deze aan de hand van verschillende eisen om de hoogste kwaliteit te waarborgen. Hierbij kijken we met name naar de combinatie van oorsprong, productie en ingrediënten. Dat moet kloppen. Onze missie is niet voor niets ‘het aanbieden van exclusieve natuurproducten die bijdragen aan een betere leefwijze’.” 


 
Over Smart & Zo 
Smart & Zo biedt met zorg geselecteerde exclusieve natuurproducten die bijdragen aan een betere leefwijze voor mens en dier. We selecteren onze producten aan de hand van strenge eisen om de hoogste kwaliteit te waarborgen en richten ons zoveel mogelijk op biologische en SKAL gecertificeerde producten. Optimale ondersteuning bieden we in de vorm van kennisontwikkeling en dragen bij aan het maken van bewuste keuzes door onze klanten. Onze service komt tot uiting in snelle en correcte levering, proactief meedenken en een goede bereikbaarheid, waarbij een langetermijnrelatie met oprechte interesse in de klant én zijn klant centraal staat. Kijk voor meer informatie op www.smartenzo.com. 

Voor meer informatie:
Smart & Zo BV 
De Trompet 1715 
1967 DB Heemskerk 
085 877 02 08 

Publicatiedatum :



Ook onze nieuwsbrief ontvangen? | Klik hier


Ander nieuws uit deze sector:


© BioJournaal.nl 2018